ponedjeljak, 11. travnja 2011.

„Nastojte biti precizni pri definiranju i mjerenju uspješnosti.“

Na ovom blogu ću objasnit vražnosti praćenja,ciljeve i sam proces radne uspješnosti te metode kojima se uspješnost procjenjuje.Kao i svaki proces tako i proces praćenja radne uspješnosti ima svoje probleme i pogreške koje se događaju pri procjeni te metode pomoću kojih možemo poboljšati procjenu.

Područje praćenja uspješnosti i kvalitete radnog učinka zaposlenih često predstavlja najslabije područje u mnogim organizacijama. U organizacijama koje ne posvećuju dovoljno pozornosti brizi za kontrolu uspješnosti radnog učinka moguće je da se prema svojim najboljim zaposlenicima ophode kao i prema zaposlenicima slabijeg radnog učinka. Bitno je pratiti radnu uspješnost svih sudionika u radnom procesu koji su njemu odgovorni, bilo to posredno ili neposredno. Praćenje i ocjenjivanje radne uspješnosti kao takvo, bitan je bio poboljšavanja ukupne organizacijske uspješnosti. Doslovno, govorimo o ocjenjivanju načina na koji netko radi, i kvalitete načina istog. Proces praćenja obuhvaća prikupljanje informacija kako bi se dala ocjena o radnim učincima, a ocjena izvršenih radnih učinaka je temelj za unaprjeđenje rada pojedinca i  grupe. Stoga je u organizaciji potrebno da postoji kontinuiran proces vrednovanja i usmjeravanja ponašanja i rezultata rada u radnoj situaciji. 

Nema komentara:

Objavi komentar